Trykksaker
Det er lett å tro at alt kan presenteres digitalt i dag, og det kan det jo delvis, men folk lar seg fremdeles imponere av godt håndverk og produkter de kan ta og føle på. Mange setter pris på å få notatbøker og permer som er spesialdesignet i bedriftens egen profil, og en lekker brosjyre eller et stilig omslag gir inntrykk av seriøsitet og kvalitet.
Se trykksaker i sammenheng med digitale produkter
Hverken websiden eller firmabrosjyren lever isolert. Det er summen av alle tingene dere gjør av markedsføringsaktiviteter, som avgjør om en kunde vil velge dere eller ikke. Som byrå er det vår oppgave å sørge for at denne sammenhengen blir tatt vare på. Vi har rådgivere som tenker strategisk, og vi har dyktige designere som vet å lage konkrete produkter i tråd med strategien.
Muligheter innen trykkeriverden
Fokus på trykking er ofte pris; få det rimelig på kortest mulig tid. Men ikke glem alle mulighetene som finnes hvis man tar seg tid til å skreddersy trykksakene og tilføre det lille ekstra. Resultatet blir gjerne i en klasse helt for seg selv!
Stansing og lakkering øker kvaliteten
Har du sett hvor lekkert det blir når en heldekkende sort mappe får et mønster som er laget ved hjelp av sort lakk? Lakk finnes i både matte og blanke versjoner. Lakkering brukes for å gjøre oveflaten på en trykksak mer slitesterk, men det kan også brukes for å få frem spesielle effekter. Å stanse ut en form på et visittkort eller en mappe er en annen teknikk som bidrar til et spennende og levende uttrykk.
Skal du velge trykkeri eller reklamebyrå?
Vi er selvsagt ikke helt nøytrale her, men dette er vår anbefaling:
Hvis bedriften trenger hjelp til innholdet i form av tekst, illustrasjoner og utforming, er byrået rette plassen å henvende seg. Dere bestemmer selv om trykkingen skal gå via oss eller ikke. Prismessig er det sjelden forskjell på selve trykkprisen. Mange kunder foretrekker at vi håndterer dialogen med trykkeriet ettersom mye at det er fagprat, men det avgjør dere selv.