Generasjon Z vs X og Y – er vi egentlig så ulike?
De unge født etter ‘95 omtales gjerne som Generasjon Z, og beskrives av markedsførere som tilnærmet umulige å nå. Men er det egentlig sånn?
Er Generasjon Z egentlig så forskjellige fra oss andre digitale konsumenter? Har den «digitale revolusjon» gjort oss alle til samme generasjon, eller er dette bare noe vi X-er og Y-er liker å tro? To foredragsholdere med bred erfaring både med X-er, Y-er og Z-er gir oss svar:
Anne Lie-Hetland har som musikkprodusent i Urørt jobbet direkte med unge og uetablerte artister. Hun har også lært mye om formidling av musikk gjennom sin jobb som produktutvikler i Tidal. Pia Biermann sitter i styret til Trondheim Calling, og har jobbet med markedsføring og PR for både by:Larm og Pstereo.
Foredraget passer for deg som ønsker å lære:
- hvorfor det er feil å definere moderne forbrukere ut i fra alder alene
- hvordan mennesker faktisk oppfører seg i digitale kanaler i dag – uavhengig av alder
- hvordan du skal nå ut med ditt budskap til den nye «generasjonen» digitale forbrukere
Foredragsholdere
Anne og Pia forteller om de «store» forskjellene mellom Generasjon X, Y og Z.